Słodownia Strzegom

Trzy kolory: biały. Stephans Bräu Hefeweizen (Eichbaum Brauerei, Niemcy)

Off 29
Trzy kolory: biały. Stephans Bräu Hefeweizen (Eichbaum Brauerei, Niemcy)
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Czas na zakończenie kolorowej trylogii. Przed wami pszenica z Kauflandu.

Puszka, cena poniżej 3 zł? Pewnie będzie klapa na całej linii! A może jednak nie będzie tak źle, co? Wprawdzie nalewa się toto z mizerną jak na pszenicę pianą, ale kolor i mętność cieszą oko. O zapachu można powiedzieć niewiele – prawie go nie ma. Jak zatem smakuje pszeniczniak z Kauflandu?

Całkiem przyzwoicie. Może nie ma tu wielkiej głębi, może i goryczka wydaje się zbyt wyraźna, by nie powiedzieć natarczywa, ale poza tym piwo jest całkiem solidne. Wyczuwam miłą zawiesistość, posmak drożdży, banan.

Nie jest to oczywiście piwny Olimp, ale daje radę.

==Radar==

Alkohol: 5,3%, ekstrakt: 11,8%

Cena: 2,69 zł lub 2,39 zł (na paragonie nie można się zorientować; Kaufland)

Ocena: 6/10

+ solidny pszeniczniak bez większych ambicji

+ cena

– nieprzyjemna goryczka

About the author / 

admin

Menu:

Losowe artykuły:

  • Jak robić dobry piwny marketing i czego unikać – na przykładzie akcji promocyjnych browaru Kormoran i Kompanii Piwowarskiej

    Ostatnio miałem okazję na własnej skórze doświadczyć, na czym polega dobry i zły piwny marketing. Tak się złożyło, że praktycznie w tym samym czasie mój blog stał się obiektem akcji marketingowych dwóch browarów, a właściwie browaru i koncernu piwnego: Kormorana i Kompanii Piwowarskiej. Uważnie śledzący blogosferę pewnie od razu się domyślą, że marketing dobry dotyczy…

  • König Pilsener (König Brauerei, Niemcy)

    Kolejna puszka z Lidla. Jeśli znacie i lubicie słynnego lidlowego Perlenbachera, König Pilsener jest piwem dla was. Lekki, typowo niemiecki pils, w sam raz na upalne dni. W szkle piwo, przykryte niewielką czapeczką drobniutkiej piany, prezentuje słomkową barwę. Pachnie chmielowo i po tym zapachu można się spodziewać goryczki. Co się potwierdza – König rzeczywiście jest…