Transporter do piwa

Pils Noteckie (Browar Czarnków)

Off 10
Pils Noteckie (Browar Czarnków)
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Oto kolejny z czarnkowskich „maluchów”.

Gęsta kremowa piana, ciemnozłoty kolor, drobniutkie bąbelki łagodnie unoszące się z dna – to obraz po nalaniu do szklanki. Świeży, słodowy zapach. W smaku goryczka przełamana wyrazistym słodem, lekki karmel i coś kwaskowatego w tle.

Z czasem robi się coraz bardziej goryczkowe, gorzkie wręcz. Nie za bardzo mi to podchodzi. W zapachu słodycz, w smaku gorycz. Czyżby było zepsute? A może po prostu moje kubki smakowe nie były tego dnia w najlepszej formie? W każdym razie – znacznie gorzej niż w przypadku sztandarowych produktów Czarnkowa.

==Radar==

Alkohol: 5,6%, ekstrakt: 12,1%
Cena: 2,15 zł (Tabakiera, Gliwice)

Ocena: 6/10

+ jak zwykle świetna piana
+ przyjemny zapach

– nieco zbyt gorzkie

About the author / 

admin

Menu:

Losowe artykuły:

  • Lubuskie Czekoladowe (Browar Witnica)

    No to lecimy z kolejny „słodziakiem”. Tym razem „kakałko” na bazie niepasteryzowanego Lubuskiego. Pierwsze wrażenie po odkapslowaniu – zapach jak czekoladowe mleko Muellera. Oczyma wyobraźni widzę kakaowy proszek do zalania wodą, by uzyskać „pyszny” napój pełen witamin. Nalewam i – chwileczkę, a gdzie jest piana? Nie ma. Krótkie spienienie, 30 sekund dla fotoreporterów i po…

  • Jak robić dobry piwny marketing i czego unikać – na przykładzie akcji promocyjnych browaru Kormoran i Kompanii Piwowarskiej

    Ostatnio miałem okazję na własnej skórze doświadczyć, na czym polega dobry i zły piwny marketing. Tak się złożyło, że praktycznie w tym samym czasie mój blog stał się obiektem akcji marketingowych dwóch browarów, a właściwie browaru i koncernu piwnego: Kormorana i Kompanii Piwowarskiej. Uważnie śledzący blogosferę pewnie od razu się domyślą, że marketing dobry dotyczy…