Zdrowa kuchnia

Nowa adresy nie zyskały popularności

Off 37

Pomimo tego, że w tym roku rejestratorzy domen zyskali możliwość rejestracji domen z nowymi rozszerzeniami to póki co nie odniosły wielkiego sukcesu. Według badań firmy hostingowej zenbox.pl tylko 7 procent użytkowników, posiadających własne internetowe adresy zdecydowało się na rejestrację domen z kategorii tzw. domen ?nTLD?. W innych krajach jest odwrotnie ? nowe domeny zostały zarejestrowane w ilości 8,6 milionów a liczba ta stale rośnie. nTLD to domeny z rozszerzeniami, które wcześniej nie były dostępne. Są to domeny takie jak .pizza, .sexy, .club, .fit oraz wielu innych. Dlaczego w Polsce takie domeny nie są popularne w Polsce? Zdaniem zenbox.pl jest to spowodowane tym, że polscy internauci nie wiedzą, że mogą zarejestrować domeny z nowymi rozszerzeniami. Wielu z nich boi się także, że nowa końcówka nie przyniesie popularności ich stronie. Google postanowił zachęcić użytkowników do rejestracji takich domen. Wyszukiwarka internetowa postanowiła umieszczać domeny z nowymi rozszerzeniami wyżej w wynikach wyszukiwania. Dlaczego? Zdaniem firmy Google domeny te w jeszcze lepszy sposób informują potencjalnych użytkowników jakiej treści spodziewać się mogą na witrynie, którą za chwilę odwiedzą.

About the author / 

admin

Menu:

Losowe artykuły:

  • Półsłodkie dobre wino na prezent

    Wino jest jednym z najpopularniejszych prezentów na różnego rodzaju uroczystości, takich jak urodziny, rocznice czy święta. Jednak wybór odpowiedniego wina może być trudnym zadaniem, zwłaszcza jeśli nie jesteśmy znawcami tego trunku. W ostatnim czasie coraz większą popularnością cieszą się półsłodkie wina, które są idealnym wyborem na prezent dla osób lubiących łagodniejsze smaki. Półsłodkie wina to…

  • Namysłów Niepasteryzowane (Browar Namysłów)

    Nie mam zbyt wysokiego mniemania o wytworach browaru w Namysłowie, jednak obok tak dopracowanej wizualnie i tak napakowanej marketingowym bełkotem butelki przejść obojętnie nie mogłem. Trzeba przyznać, że projektanci się postarali. Flaszka wygląda efektownie, przyciąga wzrok starannie dobranymi elementami graficznymi (spójrzcie na tę tłoczoną „enkę”), a przy tym pozostaje „old fashion”, wzbudza zaufanie tradycjonalistycznym dizajnem….