Etykiety na piwo domowe

Dobry klasyczny schabowy

Off 1
Dobry klasyczny schabowy
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Okazuje się ze klasycznego schabowego również można zepsuć i nie każdy z nas robi go dobrze i smacznie. Wiadomo, że do schabowego należy zakupić mięso wołowe z kością lub też bez. Mięso pokroić na odpowiednie plastry w zależności od naszych upodobań, gdyż niektórzy wolą większe, a niektórzy mniejsze sztuki. Mięso należy obtłuc specjalnym tłuczkiem do mięsa, który powinien znajdować się w każdej dobrej kuchni. Mięso tłuczemy dotąd aż nie powstanie z niego piękny płaski placek, który oczywiście może mieć również prześwity, bo chyba nikt tak dobrze nie potrafi utłuc mięsa, aby było ono bez większej ilości dziurek w cieście. Oczywiście po tej operacji doprawiamy mięso i już możemy je obtaczać w mące, jajku, bułce tartej wrzucać na patelnię z gorącym tłuszczem. Wiadomo niektórzy mają zupełnie inne sposoby na schabowego jednak ten jest taki najbardziej klasyczny i najpopularniejszy w naszej polskiej kuchni. Oczywiście najczęstszym problemem ze schabowym jest źle rozbite mięso, gdyż po umoczeniu okazuje się, że powstały na nim bulwy i bardzo nieapetyczne grudki, które powinny być rozbite już wcześniej w pierwszej fazie przygotowań. Zatem sukces leży przede wszystkim w rozbiciu mięsa, aby było ono smaczne i apetyczne przyłóżmy się do jego przygotowania a na pewno nie pożałujemy i będziemy się rozkoszować smakiem.

About the author / 

admin

Menu:

Losowe artykuły:

  • Catering

    Catering Zlecanie firmom zewnętrznym to jeden ze sposobów polepszenia wyników ekonomicznych przedsiębiorstwa, ponieważ firmy zewnętrzne robią pewne rzeczy taniej. Zwykle outsourcingowi podlegają procesy pomocnicze, a więc usługi prawnicze, informatyczne, księgowe, utrzymanie czystości, usługi porządkowe. Firmy o uznanej marce zlecają również część produkcji do krajów o niższych kosztach produkcji. Jedną z większych firm w Polsce, świadczących…

  • Miłosław Pilzner (Browar Fortuna)

    Nowe piwo od Fortuny. Wraz ze zmianą właściciela browar postawił na rozwój starych (zmiana etykiet) i promowanie nowych marek. Widać próbę zagrania na sentymentach regionalnych (na kontrze opisana rola Miłosławia podczas Wiosny Ludów) i lokalnych (na etykiecie podkreślenie pochodzenia browaru). Choć elementy graficzne są trochę mało czytelne, to jednak butelka przyciąga wzrok, a o to…