Słodownia Strzegom

Březňák Svĕtlé (Pivovar Velke Březno/ Heineken, Czechy)

Off 24
Březňák Svĕtlé (Pivovar Velke Březno/ Heineken, Czechy)
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Kolejne czeskie koncernowe. Uwaga: Heineken # zuo!

W kuflu ciemnozłoty kolor i niewysoka piana, która dość szybko schodzi. Zapach słodowy. W smaku fajny balans słodu z goryczką, jak lubię. Piwo dość treściwe, słodkawe (w składzie wymieniono cukier), choć na języku można wyczuć odrobinę chmielu. Dobrze nasycone gazem, świetnie gasi pragnienie.

Mimo niższej zawartości alkoholu, kojarzy mi się z lagerami pokroju Mazowieckiego czy Raciborskiego (od tego ostatniego jednak lepsze).

Solidne, smaczne, godne polecenia, choć nie wybijające się przesadnie ponad tzw. średnią piwo.

==Radar==

Alkohol: 4,1%, ekstrakt: nie podano

Ocena: 7/10

+ wszelkie zalety dobrego lagera pomniejszone o 1,5% alkoholu
+ smaczny do końca

– nic go nie wyróżnia, no może poza etykietą

About the author / 

admin

Menu:

Losowe artykuły:

  • Trybunał Miodowe (Sulimar)

    Nie wiem, które to już miodowe piwo z Piotrkowa – jedno jest pewne, że pierwsze pod nową marką Trybunał. Czy smukła (bezzwrotna) butelka i poprawiona estetyka etykiety idą w parze z jakością samego piwa? Ledwo odjąłem z butelki kapsel, a już poczułem intensywny zapach miodu. Aż zerknąłem na kontrę w poszukiwaniu aromatu identycznego z naturalnym…

  • Jak robić dobry piwny marketing i czego unikać – na przykładzie akcji promocyjnych browaru Kormoran i Kompanii Piwowarskiej

    Ostatnio miałem okazję na własnej skórze doświadczyć, na czym polega dobry i zły piwny marketing. Tak się złożyło, że praktycznie w tym samym czasie mój blog stał się obiektem akcji marketingowych dwóch browarów, a właściwie browaru i koncernu piwnego: Kormorana i Kompanii Piwowarskiej. Uważnie śledzący blogosferę pewnie od razu się domyślą, że marketing dobry dotyczy…